Weer thuis!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu Weer thuis!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu

Weer thuis!!

Door: Marc en Ronny

Blijf op de hoogte en volg

05 November 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ronny: nou om de boel weer af te sluiten nog een berichtje van deze kant. We zijn weer thuis en hebben een geweldige vakantie gehad. De weken zijn omgevlogen en het is voor herhaling vatbaar. De terugvlucht heeft erg lang geduurd. Eerst van Crichtchurch naar Auckland. Dat duurde ruim een uur. Dan drie en half uur wachten en het vliegtuig in naar Kuala Lumpur. Het vliegtuig zat niet vol en we konden lekker ruim zitten. Ruim 11 uur later zijn we geland in Kuala Lumpur. Dan weer 4 uur wachten en het vliegtuig in naar Amsterdam. Tijdens het wachten vielen de oogjes bijna dicht, want we hebben de laatste nachten in Christchuch niet veel geslapen. Te veel gefeest en ons afscheid gevierd. dit vliegtuig zat wel helemaal vol en het was nog een groot vliegtuig ook. We zaten als haringen in een ton. Dat stuk heeft erg lang geduurd. Je doet wel de ogen dicht maar echt slapen doe je niet. De films in het vliegtuig had ik ook allemaal al gezien. Na 12 lange uren zijn we geland in Amsterdam en moesten we heel lang op onze koffers wachten. Toen door de douane en daar stond de familie. Het weerzien was natuurlijk erg leuk. Bedankt voor jullie leuke reacties en toedeledokie maar weer. Groetjes Ronny

Marc: De befaamde jetlag heeft na de terugvlucht bij mij in ieder geval toegeslagen. Na aankomst was ik echt bekaf, toch maar even platgelegen (het was tenslotte pas half 8 s'morgens), en ik ben er nu pas een beetje van hersteld. Gisteren eerst nog een verjaardag gehad, waar ik ook al half lag te slapen, en vandaag nog een optreden van Romy (Tinkerbel), in de meent, waar ik een aantal bekende gezichten(vooral van het volleybal) weer heb gezien. Morgen weer lekker aan het werk, want de volgende vakantie moet ook weer betaald worden, nee hoor nog niets gepland. Het voelt nu nog alsof Nieuw Zeeland een tweede thuis is geworden, en eerlijk gezegt hoop ik nog steeds dat het m'n eerste wordt(ja Frans ik ben jalours), met m'n drie dames natuurlijk. Geweldig om dat spandoek van Romy te zien bij aankomst, en die dames weer in de armen te kunnen nemen. Nieuw Zeeland was echt een geweldige ervaring, die ik iedereen aan kan bevelen. Groetjes.....en....tot de volgende

Groeten Ronny en Marc.

P.s. die puntzak friet hadden we op de laatste dag toch nog gevonden, alleen de mayonaise was niet te vreten. Maar ja, daarvoor moet je toch in Nederland zijn.

  • 06 November 2006 - 22:17

    Mike:

    hee mannen kei mooie foto's en verhaaltjes. wij hebben nu pas internet te laat dus. sorry maar ik heb het gezien IK WIL OK doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 November 2006

Weer thuis!!

31 Oktober 2006

Ballonvaart!!

31 Oktober 2006

De laatste dagen

29 Oktober 2006

Het einde van de rit

28 Oktober 2006

Omweggetje

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 21593

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 03 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: