De laatste dagen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Marc en Ronny

Blijf op de hoogte en volg

31 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ronny: Het is nu bijna zover. We hebben vanmorgen de camper gepoetst en dat viel niet mee want het is gisteren een beetje laat geworden na een gezellig avondje in een ierse pub met een lifeband. Het was al na vijven toen ik in mijn bed stapte of liever gezegd rolde. Om 8 uur weer opgestaan want we moesten alles nog inpakken en poetsen. Ik snap niet hoe ik het thuis in het koffer gekregen heb want hier past het er niet meer in. Om 11 uur vanmorgen hebben we de camper ingeleverd bij united. Ik lees net dat onze Willem en Maxima ook hier zijn. We zitten nu nog 2 dagen in het Camelot hotel midden in het centrum en donderdagmorgen om half 11 vliegen we naar Auckland. Een paar uur wachten en dan weer naar Maleisie en als het goed is komen we vrijdagmorgen om 6 uur aan op schiphol. Het leven hier in de stad is totaal anders dan op het platteland. Ik ben eergister ook uitgeweest en in mijn eentje heb ik me toch weer goed vermaakt want je hebt zo snel contact met de mensen hier en ook met andere toeristen. Ook lekker doorgezakt. Ik had me wel in de afstand vergist want ik was lopend naar het centrum gegaan en ik was blij dat ik na een kilometertje of 8 eindelijk een biertje kon leeglurken. (letterlijk in 1 teug) Diep in de nacht maar een taxi terug naar het holleyday park gepakt. Als ik nog een week hier in de stad zou blijven kan ik als we thuis komen naar de AA denk ik. Dus het is maar goed dat we naar huis gaan. We hebben nog wel iets leuks in het vooruitzicht want we hebben voor morgenvroeg een ballonvaart geboekt boven Christchurch en omgeving en nu maar hopen dat het weer een beetje blijft meewerken. Het is in ieder geval wel gezellig hier in de stad. Het is wel mooi geweest want ik krijg kramoen in mijn vingers. Toedeledokie maar weer en tot morgen xxxx

p.s. sorry dat we gisteren niets nieuws erop gezet hebben maar we hebben gewoon geen tijd gehad. en laat in de avond niet meer in staat om te kunnen typen.

Marc: Tsja, wat zal ik zeggen. Ik heb een KATER!!! Maar ja dat zal wel overgaan, okaal heb ik 'm nu al een uur of 5. Het was gisteren echt gezellig, en ze hebben hier blijkbaar veel muzikanten, want er kwam regelmatig iemand vanuit het publiek die de gitaar of microfoon van een van de bandleden overnam om een geweldig stukje te laten horen. Enne, Suus, wodka-lime smaakt heel erg goed.........te goed blijkt nu. Het weer blijft helaas onvoorspelbaar, want zekerheid voor de ballonvaart voor morgen hebben we niet. En er is niemand die een voorspelling durft te maken. Vreemd gevoel dat ik me over een week weer in het zweet zit te werken...ahum, of weer heerlijk aan de bar zit bij Mien en Rien. Christchurch is heel gezellig en het is gewoon een genot om hier alleen maar naar mensen te kijken. Of we onze Willem en Max zullen zien betwijfel ik, maar je weet het maar nooit. Verlang nu onderhand wel naar een lekker potje volleybal, maar of m'n conditie op pijl is.... Ik ben in ieder geval sneller dan Jos (hihihi). De standen van de volleybal-teams zien er ook goed uit moet ik zeggen, alleen nog even een goede wedstrijd van dames 2 en die zitten er ook lekker bij, want dat puntenverschil met de 4/5 teams boven hun is niet zo groot, dus dames zet 'm op. Na die training met Wim moet dat toch wel lukken zeker. Oja, we zijn gisteren ook nog de kerk binnengestapt, dus het management daarboven mag nu wel voor mooi weer voor morgen zorgen. Tot morgen luitjes...

Groeten Ronny en Marc

  • 31 Oktober 2006 - 08:34

    Anita:

    Ik snap niet dat je niet de fiets gepakt hebt. Die zat toch achterop de camper.Of kan je met een biertje op niet fietsen. Ik hoop dat jullie de ballonvaart kunnen maken want dat is echt prachtig.

  • 31 Oktober 2006 - 12:14

    Pap En Mam:

    ronnie pap en anita komen jou op halen op schiphol ik kan niet mee want indi slaapt bij mij groetjes tot vrijdag

  • 31 Oktober 2006 - 12:34

    Indi:

    ronny,vergeet je de schelpen niet.kusjes van indi

  • 31 Oktober 2006 - 19:50

    Ronald:

    hee vakantie gangers of moet ik julli als drankorgels aan spreken maakt nics daar is het vakantie voor toch!maar het zit er weer op dus we kunnen jullie weer zo persoonlijk spreken onder het genot van nog veel meer drank!!!nog veel plezier morgen met de ballonvaart.groeten van thuis

  • 31 Oktober 2006 - 20:43

    Wilma Van As:

    Ik hoop echt voor jullie dat je die ballonvaart kunt maken, dat is echt geweldig om te ervaren!!!!!

    Prachtige foto's hebben jullie geplaatst, alleen jammer van het weer, hier is het op het moment echt herfst, storm en regen,en vroeg donker, dan kun je je daar vast op voorbereiden.

    Groetjes en tot ziens in Nederland.

  • 31 Oktober 2006 - 21:00

    Team 1:

    Tijd dat de trainers terugkomen,gister verloren met 3-1.Goede terugreis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 November 2006

Weer thuis!!

31 Oktober 2006

Ballonvaart!!

31 Oktober 2006

De laatste dagen

29 Oktober 2006

Het einde van de rit

28 Oktober 2006

Omweggetje

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21595

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 03 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: