Het einde van de rit - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu Het einde van de rit - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu

Het einde van de rit

Door: Marc en Ronny

Blijf op de hoogte en volg

29 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ronny: Allereerst hiep hiep hoera ons kaatje van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en ik bel nog wel even want de telefoonrekening is toch hoog. Carlo en Patries jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter. We zijn vanmorgen vertrokken uit Lake Tekapo en hebben eerst een 40km gereden en zijn in een dorpje gaan ontbijten. Lekkere sterke zwarte koffie met een paar eitjes en bacon op een paar vers gebakken broodjes. Het is tenslotte zondag vandaag. Dinsdag morgen moeten we de camper inleveren en dan hebben we nog 2 nachten in een hotel hier in Christchurch. Het was weer een aardige rit door een mooi landschap met veel groene weiden en heel veel schaapjes. Ik heb maar niet geteld hoeveel want ik was aan het rijden en je weet wat er van schaapjes tellen komt. Na dik 250 km zijn we in Christchuch gearriveerd. Het is hier wel erg druk. We hebben een camping gezocht en we staan ongeveer 5 km van het centrum. die holleydayparken staan nu eenmaal niet in centrums. He Henk ik ben blij dat je na al die weken het toch hebt aangedurfd om een reactie te plaatsen.Mooi man. Ons mam is de kaart die ik bijna 3 weken geleden verstuurd heb al gearriveerd? Michel als ik dadelijk terug ben komt het wel goed met de avondclub. (hoop ik) Ik ben wel blij dat er toch veel mensen onze site lezen. We zijn wel nieuwsgierig wie dat allemaal zijn natuurlijk. We proberen nog een ballonvaart te boeken hier. Ligt ook een beetje aan de prijs natuurlijk. (en het weer) Hoe ist met mijn nichies? Missen jullie mij al een beetje? Het bowlen gaat me steeds gemakkelijker af en ik hoef niet meer alle letters te zoeken. Nou toedeledokie maar weer en tot morgen. xxx

Marc: Lake Tekapo was ontzettend mooi, maar helaas stond er heel veel wind en was het heel erg bewolkt, want als je dat ziet in het zonlicht sta je echt versteld van de prachtige kleur van het water. De rit naar de hoofdweg was weer heel mooi, maar zodra we op de hoofdweg waren was het een beetje minder, dus die verkoopster had wel gelijk. Nu zijn we aangekomen in Christchurch, en moeten we het centrum nog gaan verkennen. De vakantie loopt nu echt teneinde, want we hebben het steeds over de camper schoonmaken, laatste tankbeurt en het inleveren van de camper. We hebben nog een paar dagen, dus we nemen het er maar van. Phuong, ik had gisteren nog een smsje gestuurd (naar Hien), toen jullie nog op het verjaardagsfeest waren, maar die zal hem toen wel uit hebben staan. Tot later....

Groetjes, Ronny en Marc.

  • 29 Oktober 2006 - 09:22

    Karin:

    neem maar een stevige borrel op mijn verjaardag.Jullie laatste dagen zijn ingegaan daar,maak er nog wat van!

  • 29 Oktober 2006 - 14:53

    Je Vrouwtje:

    Hier is vannacht een uurtje terug gezet, dus konden we lekker langer slapen (de kleine was helaas al om 6 uur op)! Wij komen jou ophalen met 1 auto. Hoe zit het met Ronny? Kan die zelf voor vervoer terug regelen?

  • 29 Oktober 2006 - 20:13

    Pap En Mam:

    laat even weten of wij jou op moeten halen groetjes

  • 29 Oktober 2006 - 20:24

    Richard:

    wie had dat gedacht zomaar een berichtje van mij, heb gehoord van je oma dat alles goed is.vergadering o.c is op 20 11 2006 bij mij .nog een fijnen vacantie gr.richard

  • 30 Oktober 2006 - 08:32

    Anita:

    Het weekend is weer voorbij dus zit ik weer achter de computer. 't is klote met de knie. Rustig aan is geen sprake van. Ze kan lopen dus iedereen verwacht dat ze dat ook doet. (en ze doet het ook). Het zit er bijna op voor jullie. Geniet er van die laatste paar dagen. groetjes

  • 30 Oktober 2006 - 12:28

    Bolle:

    Gauw even een berichtje , want het einde van de vacantie is in zicht.Maar dat nemen ze jullie in iedere geval niet meer af.
    Wij kletsen wel weer verder als jullie weer in Holland zijn.Hier alles hetzelfde dus goed.Geniet er nog van en tot ziens in Holland.Is ook erg mooi.
    Bolle.

  • 30 Oktober 2006 - 21:28

    Maud:

    Bedankt voor de felicitatie en nog een hele fijne vakantie.

    p.s. met ons pap gaat het nu weer een beetje beter na die nederlaag tegen die 020-gers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 November 2006

Weer thuis!!

31 Oktober 2006

Ballonvaart!!

31 Oktober 2006

De laatste dagen

29 Oktober 2006

Het einde van de rit

28 Oktober 2006

Omweggetje

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 21594

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 03 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: