Huizenjacht!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu Huizenjacht!! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van ronnyenmarc - WaarBenJij.nu

Huizenjacht!!

Door: Marc en Ronny

Blijf op de hoogte en volg

27 Oktober 2006 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ronny: We zijn vanmorgen vertrokken uit Te Anau richting Dunedin. We kwamen nog door een klein plaatsje dat heet Riverdale en daar hebben we een heerlijke bacon en egg's burger op. Het vrouwtje wilde weten waar we naar toe gingen en ik zei Milton. Ze keek verbaast en vroeg wat we in godsnaam daar moesten doen. Natuurlijk wilden we even kijken waar Frans komt te wonen en hij gaf ons twee adressen, omdat zij nog uit twee huizen moeten kiezen. De eerste was in Balcluta en die hebben we opgezocht. Nou Frans die weg naar dat huisje toe is erg slecht hoor. Ik zeg wel huisje maar het is een prachtig huis hoor. Natuurlijk hebben we een foto gemaakt. Het bordje te koop stond niet in de tuin. Het uitzicht is werkelijk mooi omdat het op een berg staat. Die mensen moeten wel gedacht hebben wat moet die camper hier op dit weggetje. Daarna zijn we naar Milton gereden (22 km) en hebben dat andere huis opgezocht. Frans je moet wel een AJAX vlag meenemen, want het is vlak bij de ajax street. (Eerste links voor het spoor) Natuurlijk was dit ook een onverharde weg en nog smaller dan die andere. We kwamen langs heel veel hertjes en ineens hield de weg op en dat was bij nr 251. We zijn die oprijlaan niet ingegaan met de camper dus van dat huis hebben we geen foto gemaakt. wel van het huisnummer. Het zal wel een moeilijke keuze voor jullie worden want het zijn bijde hele mooie lokaties. Daarna zijn we doorgereden naar Dunedin en een camping opgezocht en een taxi naar het centrum gepakt. Even rondgelopen en wat zie ik hier??? Een rabobank. Er zitten hier 400 pubs volgens de taxichauffeur dus we hoeven ons niet te vervelen. Alles goed thuis? Er zal wel een aardig stapeltje post liggen denk ik. Waarom zijn de standen van blok'69 niet bijgewerkt???? Wij houden alles in de gaten zelfs de ontspannigsclub site. De groeten en toedeledoki maar weer.xxxx

Marc: Het was weer een aardige rit, wat jullie weer wat aardige roadfoto's oplevert. Maar ja dat zijn maar foto's, nothing like the real thing!! Het weer is wel goed maar het is helaas een beetje bewolkt. Dunedin is een aardig grote stad, vooral voor nieuwzeelandse begrippen, maar daar houdt ikzelf niet zo van, die kleintjes vind ik veel leuker. We gaan ons hoedanook ook hier weer ontzettend vermaken. Nog een week de beest uithangen. Ehh....ik bedoel de toerist natuurlijk!! Ja ik mis de standen van volleybal (en de F1) ook heel erg, op de meentsite. Dat gaat je blijkbaar opvallen als je ver weg bent, dat alles thuis niet zo punctueel is. Ik heb de foto's van mijn kleine schatjes, die ik nog op m'n fototoestel had staan, bij het eerste bericht gezet, zodat jullie niet denken dat ik die vergeet hoor. Nog even geduld, pappie is zo thuis. We hebben nu een camping waar een zwembad bij is dus daar ga ik dan maar even aan mijn conditie werken, want anders gaat Jos (onze beste supporter, op de blessurebank) klagen. Het ga jullie goed...anders ons wel...haha....

Groetjes Ronny en Marc

  • 27 Oktober 2006 - 06:11

    Maurice OT:

    Nou Marc,
    de laatste stand heb ik even niet voorhanden, maar ik kan je wel vermelden dat Frans nu ook een paar weken op de blessure bank zit (zweepslag). Maar ondanks dat hebben de heren2 toch weer een 4-0 overwinning op hun naam. Heren1 moesten het met een 2-2 stellen.

  • 27 Oktober 2006 - 06:35

    Frans Janssen:

    Hoi Ronny en Marc.
    Nou bedankt voor de foto's van de huizen.Ik ben dagelijks op internet aan het kijken of ik iets kan vinden wat nog mooier is maar heb het nog niet kunnen ontdekken.

    Groeten Frans.

  • 27 Oktober 2006 - 15:15

    Jos:

    Goed voornemen Marc dat werken aan je conditie. het is ook zeker wel nodig wand bij terugkomst kun je gelijk aan de bak.
    Ronny, volgens mioj stop je met bowlen en gaa je direct bij terugkomst een Adsl verbinding regelen. Kan tegenwoordig ook draadloos. Je reactie op de o.c. site was mij heus niet ontgaan. Verder ben ik sind gisteren mijn verpakking aan de enkel kwijt. en kan ik gaan werken aan de mobiliteit. Hij zwelt nog wel erg aan, gewellig hé.

    groeten Jos en Mieke

  • 29 Oktober 2006 - 19:53

    Heren 1:

    2-2 tegen Winssen. Een puntje te weinig. We hebben onze doelstelling weer moeten bijstellen. Zonder setverlies kampioen worden was al bijgesteld naar, alles winnen en kampioen worden! Het is nu "kampioen worden zonder te verliezen". Ik hoop niet dat we de doelstelling na de volgende wedstrijd WEER moeten bijstellen.

    PS Als er herfstvakantie is, wordt er niet gevolleybald!! Vandaar geen nieuwe standen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 November 2006

Weer thuis!!

31 Oktober 2006

Ballonvaart!!

31 Oktober 2006

De laatste dagen

29 Oktober 2006

Het einde van de rit

28 Oktober 2006

Omweggetje

Actief sinds 16 Juli 2006
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 21631

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 03 November 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: